Misosoppa

Idag har jag varit nästan löjligt tråkig. :P jag har bara suttit här hemma och pluggat, och när jag tog nån paus, så var det för att äta. Spännande va? ;D haha!

Men jag tog mig ändå en powerwalk på en timme, och passade på att handla på hemvägen. Dock blev det inte så mycket införskaffat, mest mjölk och sånt som går åt, men en rolig sak jag köpte var misosoppa. :) jag gillar verkligen den soppan, så jag tänkte prova den från blue dragon. Man blandar bara påsens innehåll med vatten så är soppan köar. superenkelt! :) Och sen måste jag erkänna att den faktiskt blev väldigt god! :D jag hade i purjolök också, för jag tycker att det blir mycket godare då. ;)

För övrigt så hoppas jag att snutten hinner bli frisk innan helgen, och att vädret blir bra, för jag skulle verkligen vilja göra nåt skoj. :P kanske gå ut och äta brunch, eller göra iordning en riktig grillbuffé för den delen. Men om Marcus är sjuk så lär det inte bli nåt sånt. :( sen är det alltid tråkigt när han mår dåligt. Speciellt när han är borta och är sjuk. Jag tycker extra synd om honom då, för då får inte jag en chans att ta hand om honom. :( vilket jag såklart vill göra! :P Så det är inte bara för min skull som jag vill att han ska bli frisk. ;)

Nog för att jag ska träffa Emelie imorgon, så det är inte så synd om mig egentligen. ;) Bästismys är alltid skoj. :) och imorgon ska vi göra oss en tur på stan och sen äta nåt gott, så det ser jag verkligen fram emot. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv! ;) ha en mysig kväll godingar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0