Myror i benen

Det fick åter igen bli en lugn dag för mig. Så nu kryper det i hela kroppen! jag vill verkligen röra på mig nu!! :( Men det verkar vara påväg åt rätt håll nu i alla fall, så jag glädjen mig tills imorgon, då jag har tänkt dra iväg på tabata. :P

Idag har jag snosat en massa på Marcus, tvättat kläder, haft grillpremiär (hemmagjorda hamburgare), handlat mat, och städat lite. :) så jag har fått en del gjort ändå. ;) när vi var iväg och handlade förut, och skulle betala, så hittade vi en ledig kassa där det inte fanns nån kö. Vi blev såklart riktigt glada, och gick dig omedelbart. Marcus bruka alltid betala maten när vi handlar på söndagar, så jag gick bort och började packa i våra varor. Tidseffektiv liksom. ;) helt plötsligt frågar Marcus mig om jag hade min plånbok med (vilket jag inte hade). Tydligen hade Marcus plockat ur både sitt bankkort och sitt körkort ur plånboken och lagt i sin jacka. Turligt nog hade han med sig jackan, så den låg i bilen, men ändå!! Kan ju säga att jag tyckte det var ganska så pinsamt! :P och eftersom folk hade sett oss gå till den kassan, så strömmade det såklart dit andra. :P och där stod jag och kunde inte göra nåt. :/ dock löste det sig ganska bra ändå, och Marcus verkade mest tycka att det var lustigt att jag tyckte att det var så pinsamt. :P

Nu sitter jag däremot och tycker synd om mig själv och äter glass. :P jag köpte ben&jerrys "half baked", så den passade perfekt nu när Marcus åkte. ;) då får jag liksom nåt annat att tänka på än att han är ute och kör så sent på kvällen. :(

Imorgon är det ny vecka och nya tag, och jag har fullt upp. Så passa på att mysa nu godingar så återkommer jag! ;)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0