Proteinbar

Onsdag och solen skiner! :) jag sov ut idag, och det var helt underbart! :) jag behövde verkligen få sova utan att ha nån tid att passa. :P efter att jag hade ätit frukost så gick jag ut och satte mig på balkongen i solen. :) så jäkla mysigt! :D sen ringde pappa och ville ses, så han kom och hämtade upp mig förut, så drog vi iväg på lunch. :) vi åt vid Nya via appia och sen drog vi till maxi och handlade. Jag köpte bara ett par saker, men pappa insisterade på att betala åt mig. Gulligt va?! :D

När jag kom hem satte jag mig och skrev på mitt exjobb, och nu har jag ätit mellanmål. Idag fick det bli en proteinbar (skitgod, men mäktig!), vattenmelon och en kopp te. Fast nu blev jag väldigt trött igen, men jag har inte tid att vila. :P jag ska snart dra iväg på crosstrainingspass (inte maskinen alltså). Fast jag har redan en grym träningsvärk i benen och rumpan, så vi får se hur det går! ;) haha

Igår jobbade jag vid kronoparken hela dagen, och det var fullt upp hela förmiddagen!! :/ som tur är lugnade det ner sig till eftermiddagen, för annars hade jag nog dött! ;)

Hoppas att allt är bra med er! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0