Skåre ToR

Vilken dag! Först sovmorgon, sen god mat, solsken, cykeltur till jobbet (ca 7,5km enkel väg), jobb, skratt, cykla hem, dusch och nu bara mys. :) så jäkla härligt! :D

För övrigt stod det på google att det skulle ta 41 min att cykla från mig till skåre. Jo men ellerhur?! Pfft! Dummaste jag har hört. :P jag älskar verkligen min cykel, så det är omöjligt att inte cykla med glädje på den. ;) fast det var lite jobbigare på vägen hem, för jag hade världens motvind. Men ändå tog det bara 30s längre tid att cykla när jag kollade. Oh well! ;)

För den som är intresserad så kan jag förresten informera att dom har en kampanj på Tigi bed head 750ml schampo och 750ml balsam i ett pack för ca 350 kr på nordicfeel.se. Jag la in min order igår. ;)

Ha en mysig kväll godingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0