Sorry!

Förlåt!! Men nu är det inte mitt fel att jag varit borta! :P blogg.se appen har nämligen legat nere, så jag har inte kunnat blogga. :P och jag sätter mig typ aldrig och skriver på datorn, för jag använde mobilen till mer eller mindre allt. :P

Så vad har hänt då?

Torsdagen spenderades till större delen på akuten, där jag var med Mona som sällskap. Vi var där i 5,5 timme ungefär, men det gick ganska bra ändå. :) egentligen skulle jag ha tränat, men när en kompis behöver hjälp/sällskap med en sån sak, då säger man liksom inte nej. :) och jag tror att hon uppskattade att jag var med ändå. :) vi verkade ha betydligt roligare än alla andra som var där i alla fall! ;D haha!

Sen när jag kom hem så plockade Emelie upp mig, så vi åkte och köpte mat vid happy kitchen, hyrde film och köpte lite godis. :) jag åt gyoza (kycklingdumplings), och det var skitgott! :D Så det var en riktigt mysig kväll! :) vilket det alltid är när vi ses. :)

Sen på fredagen skrev jag på mitt arbete, hämtade ut mitt paket från nordicfeel, handlade, städade, diskade och så tränade jag. :) Marcus kom också hem på kvällen så det var helt underbart att få se honom. :) så det blev mys hela kvällen! :D

Igår gjorde vi oss en tur till Ikea, där vi handlade en massa saker och sen drog vi hem. :) på kvällen åkte vi iväg på bio, där vi såg på filmen Oblivion. Jag tyckte att det var ganska bra, men inte sådär fruktansvärt bra. Kan vara för att jag inte är speciellt förtjust i Tom Cruise. :P Dock var den väldigt snyggt gjord! :D efteråt köpte vi med varsin smörgås från subway, och sen hände det inte så mycket mer. :P

Idag har jag bara handlat, lagat mat och tränat. :P jag har haft väldigt ont i ryggen idag, så jag har varit på väldigt dåligt humör hela dagen. Det var till och med så illa så jag nästan skällde ut en man på maxi när han körde på mig med sin kundvagn. Vilket inte alls är likt mig! :O men Marcus hjälpte mig så jag lyckades träna ändå. Jag trodde dock att det skulle bli ett riktigt skitpass, men det blev ganska bra ändå. Jag körde ben, axlar och triceps. Men magträningen gick inte alls bra, vilket var väntat. :/

När jag kom hem hoppade jag i duschen, medan Marcus ställde sig och skalade 1kg räkor. Han är så duktig min älskling! :D så när jag var färdig så fixade jag iordning resten, så vi har precis avnjutit världens godaste paj! Orkade jag, så skulle jag lägga ut receptet, men nu ska jag istället kolla på star wars. ;) Marcus åkte nyss, så det känns väldigt tråkigt. Speciellt när han har varit sådär extra underbar mot mig hela dagen. Nog för att det berodde på att han var rädd att jag skulle explodera på honom om han inte var det, men ändå! ;D på så vis skulle det nästan vara bra om jag hade ont i ryggen oftare! Haha, jag skämtar såklart. :)

Hoppas allt fungerar som det ska, så jag kan blogga på som vanligt. ;) ha en superhärlig kväll nu godingar! <3

Nedan kan ni förresten se en av dom miljoner små anledningar som gör att jag älskar Marcus mer än nåt annat. Jag bad honom skriva upp ketchup på handlingslistan. Vilket han gjorde. Fast på sitt vis. ;) Ni som har sett Simpsons kanske förstår skämtet, annars kan jag säga att det är ett internskämt som fick mig att vika mig dubbel av skratt. :D

Det finns verkligen inget som är så underbart som när man träffar nån med samma humor som man själv har. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0