Svettigt

Åh vad trött jag är nu! Passet gick i alla fall bra, och det var precis lika jobbig som jag trodde att det skulle vara. ;) Daniel är en grym tränare. I både positiv och "negativ" bemärkelse. ;) och med "negativ" så menar jag att han är väldigt hård, och lägger alltid upp riktigt tuffa pass, och man måste alltid ge ALLT på dom passen. :P fast jag gillar honom ändå! :D tough love behövs ibland, speciellt när det gäller träning. Och målet med hans träning är att man ska maximera förbränningen, både under passet och dom kommande dygnen. Vilket såklart innebär att man måste kämpa. ;) Efter passet cyklade jag en stund, och sen körde jag lite extra hemma, så totalt gjorde jag över med 1000kcal, vilket känns bra! :) dock gjorde jag av med dom mesta på tabatan, för jag orkade inte köra lika hårt sen. :P

Nu sitter jag bara och myser i soffan och försöker samla energi till att skriva mer på mitt arbete. :P känns så skönt att redan ha avklarat veckans första träningspass, och bara kunna ta det lugnt nu. :)

Imorgon är det jobb som gäller igen, och förhoppningsvis så blir det bra väder så jag kan cykla igen. :) sen på kvällen ska jag nämligen hämta min mormor, så jag hinner antagligen inte med nån träning imorgon. Men cyklar jag så ligger jag ju ganska bra till ändå. ;) och det passar ju perfekt att cykla dit när jag bara jobbar eftermiddag. :) så håll tummarna för att solen skiner imorgon! ;)

Ha en mysig kväll godingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0