Våxnäs

Idag sov jag lääänge! :P fast jag orkade inte somna igår så jag har inte sovit så många timmar ändå ;) men när jag kom upp så pysslade jag lite, och sen bestämde jag mig för att gå ut på en långpromenad. :) jag tänkte gå en tur på en mil, så jag tog en ny tur runt våxnäs och sen hem via stan. Det blev inte riktigt en mil, men det var nära nog tyckte jag. ;) sen blev jag förvånad över att jag inte förbrände mer, men solen sken så det var superhärligt att komma ut ändå. :P Det enda negativa var egentligen att det blåste ganska mycket, så direkt jag gick i skuggan så blev det ganska kallt. Men för det mesta så var solen framme så jag ska inte klaga. ;)

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen åt jag lite mat. Jag tänkte först att jag skulle ha gått lite längre, så det skulle bli en mil, men jag var så hungrig så jag orkade inte hålla mig. :P fast nu har jag som sagt fått i mig nåt så jag är mätt och glad igen. ;)

Nu ska jag plugga! :) får se om det blir en tur till sats sen också. :P fast det beror på hur mycket tid jag har. Även fast det är kul att träna så måste skola och jobbet komma först. ;) och min utbildning är min framtid. Även fast det är tufft nu så kommer det löna sig sen när jag får jobba med det jag alltid har velat. Och det kommer kännas så jäkla skönt när jag fått ut min magisterexamen i biomedicinsk laboratorievetenskap. Den dagen då jäklar ska jag fira!! :D och jag är sååååå nära nu! Det är helt sjukt. DET om nåt är motiverande kan jag säga. ;)

Ha en bra dag godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0