Vilse i stan

Ja det blev ju en promenad förut. Tänkte gå en sväng runt kroppkärrssjön. För det antog jag skulle vara mysigt. Jag älskar nämligen vatten och fin natur, så det där misstänkte jag att det skulle passa mig perfekt! :P så med skorna snörade, spotify i hörlurarna och ett leende på läpparna så begav jag mig ut. 1,5 timme senare kom jag hem. Skitirriterad. :P det blev inte alls som jag tänkt mig. Jag fick knappt se nåt vatten, omgivningen var allt annat än fin och när jag såg skyltar där det stod "kronoparken", "välsviken" och "altster" på då vände jag och gick hem. Vad fan hände liksom?! :S

Så nästa gång tänker jag ta med mig en guide. Eller överlevnadsutrustning. ;)

Nu sitter jag i soffan och myser. Vilket jag förtjänar efter att ha spenderat en stor del av dagen med att plugga. Och vem fasen vill sitta inne och läsa om synkroniserade sinusvågor?! Sååååå tråååkigt!!! :(

Ge mig 2 liter glass, 58 kakor från subway och ett 10 flak dricka. Då skulle jag bli väldigt nöjd. ;) fast kanske något fet. Oh well! Jag har ju trots allt ett gymkort! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0