Blöt katt

Just nu sitter jag och myser för fullt under min enorma filt i soffan och kollar på tv. :) jag blev helt dyblöt när jag cyklade hem från jobbet förut, så jag fick bara slita av mig kläderna när jag kom hem och skutta in i duschen. Så nu är jag ren och varm igen. :) 7,5 km cykel i spöregn är inte alltid så roligt som det låter. ;) tack gode Gud för funktionskläder och vattenfast mascara säger jag bara! ;D

Jobbet går bra annars, bortsett från någon enstaka surgubbe. ;D idag tex fick jag in en riktig surgubbe, som började skälla på mig helt utan anledning. Men sånt händer. :P jag visste med mig att jag inte gjort nåt fel, så jag stod bara och tittade på honom när han höll på. :P Vissa människor behöver få ut lite aggressioner då och då, och har man otur så råkar man bli just den personen som dom tar ut det på. Hemligheten är att skaka av sig det så fort som möjligt och gå vidare. Kanske var det så att han var ledsen över nåt, mådde väldigt dåligt eller så kanske han helt enkelt är en negativ person. Vem vet liksom? Men efter att ha tänkt "jäkla surgubbe", så tog jag ett djupt andetag, andades ut, tryckte in nästa patient och öppnade dörren med ett leende på läpparna. ;)

That's how we roll! ;D

Nu ska jag få i mig nåt att äta. Eller jag måste vänta på att Marcus kommer hem först, men NÅT måste jag få tugga på innan dess. :P får se om jag har nåt lämpligt hemma. ;)

Hoppas allt är bra med er godingar! <3

(Nu slipper jag fundera på vad Marcus har för blodgrupp också förresten!) ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0