Choklad och mys

Igår var som alla andra dagar. Cyklade till jobbet (har cyklat 6,5 mil den här veckan än så länge), jobbade litegrann (vi hade bara 15 "patienter" igår, varav hälften var personer som bara skulle lämna in prover eller ta prov i fingret. No biggie helt enkelt. :P)och sen kunde jag glatt mysa till det på eftermiddagen med både en 0,5l drickas och en chokladbit utan dåligt samvete. Patienbristen var onekligen önskad igår om jag däger så. ;) Plus att en kollega slängt in en skvallertidning till oss, så jag hade något dumt att bläddra i. Dock vet jag bättre än att tro på det som skrivs, så ni kan vara lugna. ;) sen hade jag även tid att plugga på kemin innan jag begav mig hemåt. Väl hemma gjorde jag och Marcus iordning egen pizza som vi åt (såååå jäkla god!) och kollade lite på film. Fast jag gick och la mig tidigt för jag var så trött. :P jetlagen sitter fortfarande i... :/

Idag åt jag mysfrukost innan jag drog på träning. :) det kändes helt underbart att få vara vid sats Färjestad igen och få göra av med lite energi. :) eller lite och lite...

Jag började med att först gå snabbt 5 min och sen började jag springa lite lätt. :) på lite över 50 min hade jag sprungit lite över 8 km, så det kände jag mig nöjd med. :) jag har ju som tidigare nämnt inte tränat ordentligt på hela sommaren, så att kunna springa på det sättet känns superbra. :) jag var ju ingen löpare innan sommaren heller för den delen, vilket jag anser bara ökar prestigen i det hela. :) totalt blev det 1 timme cardio och magträning innan jag drog hem. Jag förbrände även strax över 1000kcal så det är bra! :) men jag var otroligt törstig sen när jag kom hem. :P

Efter det har jag ätit lite, duschat, pluggat och nu myser jag bara. :) sitter och äter lite körsbär nu, och ska ta mig lite kvällsmat sen. Marcus sitter och masserar mina fötter just nu, så jag tänker fortsätta njuta av det istället för att skriva mer här. ;)

Hoppas att allt är bra med er! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0