Dagen D

Nu är den gjord! Tentan är skriven, så nu är det bara att hålla alla fingrar och tår för att jag blev godkänd. Är den det, så är det den sista tentan jag någonsin behöver göra, och ni kan inte ana hur skönt det känns!!! :D fast jag är lite orolig över om jag klarade den eller inte. Det kan ha gått hur som helst känns det som. Så hoppas att läraren är på bra humör när han rättar den. ;)

Annars så har jag slitit ihjäl mig den här veckan. Jobb och pluggande har upptagit all min tid, så jag är helt slut nu. Tyvärr hinner jag dock inte varva ner, för imorgon blir det arbetsintervju i Gbg och på torsdag ska jag till Falun. :P båda jobben verkar riktigt intressanta och lärorika, och som jag sagt tidigare så är det roligt bara att få komma på intervju. ;) sen har personerna jag varit i kontakt med varit väldigt trevliga och roliga, så det ska bli spännande att träffa dom. :)

I övrigt så fick jag höra idag att mitt examensarbete från italien är inskickat till min kursansvarig, så om inte hon har några kommentarer (vilket hon inte bör ha) så är det helt klart!! Så jäkla härligt!!! :D nu ska jag bara fixa till mitt andra examensarbete så jag blir godkänd på den kursen också så är jag helt färdig med min utbildning sen. Om tentan är godkänd vill säga. ;)

Nu ska jag gå och handla mat inför veckan. :) och lite gott att ha på tåget imorgon såklart. ;P

Hoppas att allt är bra med er godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0