Fokuserar

Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar. Bara en tenta kvar.

Såhär går mina tankar just nu. Heeeeela tiden! Så nu jäklar ska jag sätta den sista tentan så jag äntligen får ut min examen. För klarar jag den så ska jag bara upp och presentera mitt "lilla" examensarbete så har jag min magisterexamen sen, PLUS BMA legitimation. Det ni! ;) Förövrigt har jag två jobbintervjuer till veckan. No biggie... ;)

Peace and love my friends! ;)

(Bild på gårdagens outfit när jag träffade min superfina vän Evelin över en fika. :) jag hade på mig vita jeans från levis och tröja från forever21)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0