Gäsp

Vilken skillnad det är när man tränar och när man inte gör det! Klockan är strax efter 21 på en lördag och jag sitter helt död i soffan. :P men det är den där sköna trötthetskänslan. Jag känner nämligen att jag är trött "på rätt sätt"! :P sen spelar det ju ingen roll när jag lägger mig, eftersom jag är ensam hemma. Så rolig är jag såhär på en lördagskväll! :D fast jag måste erkänna att det känns ganska bra ändå. Jag behövde få lite ensamtid, så det passar perfekt nu. :)

Igår tog jag det ganska lugnt, men drog iväg till sats på eftermiddagen och sprang i 45min och avslutade med 15 min powerwalk. :) så jäkla gött! :D sen tänkte jag avsluta med lite magträning, men jag sprang på Mona så det slutade med att vi pratade massor istället. :P

Efter träningen cyklade jag hem, åt mat och drog sen ut och köpte fredagsmys. :) dock blev det inte så mycket, men det var gott med nåt litet i alla fall. :)

Imorse vaknade jag vid 9, men gick inte upp förrän efter 10. Tacka Gud för smartphones alltså! :D sen var min plan att äta en stadig frukost och snabbt dra iväg på träning. Men jag blev så fruktansvärt mätt, så jag kom inte iväg förrän kl 15. :P

Väl på gymmet körde jag rygg, triceps och bröst. Sen avslutade jag med mage. :) jag var så fruktansvärt trött när jag var färdig med passet, så efter att jag hade handlat mat och kommit hem så var det knappt att jag orkade lyfta upp mobilen när Marcus ringde! :D haha! Fast det betyder ju bara att jag kämpat på ordentligt på gymmet, så det är ju bra! ;D

Nu sitter jag i myskläderna och bara njuter. :) tänkte kolla lite på "Djävulen bär Prada" innan jag går och lägger mig. Men som det känns nu så lär jag inte hinna se speciellt mycket! ;D

Hoppas att ni får en riktigt bra kväll godingar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0