Gpgrc

Konstig titel va? ;P fast den är inte påhittad, eller felstavad. :) det har med jobbintervjun jag ska på nu. :) så i brist på bättre fantasi fick det bli så nu. :)

Nog om det! :D nu sitter jag på Jensens bofhouse i Göteborg och ska äta lunch. :) jag åkte hemifrån 07.49 och kom fram strax efter 10. Resan gick kanonbra, även fast jag sov mest hela vägen hit. Jag sov fruktansvärt dåligt inatt, så det behövdes. :P men nu är jag här och ska snart bege mig till östra sjukhuset. :) jag har hunnit fönstershoppa en hel del, men tyvärr inga inköp. Än... ;)

För er som undrar om jag är nervös så kan jag säga att det är både jag och nej. Lite nervöst blir det alltid, men det handlar mest om att jag ska hitta rätt dit jag ska osv. Men själva intervjun känns helt okej. :) jag kan ju inte vara nån annan än mig själv, och hittar dom nån som passar bättre i deras team och kan utföra arbetsuppgifterna bättre än mig, så är det ju bara så. Nån gång kommer jag få ett bra jobb, det är jag helt övertygad om. :) och ser man till det faktum att jag har blivit kallad på 4 intervjuer innan jag ens tagit examen, så känns det som om jag inte behöver stressa upp mig. :) jag vet att jag har mycket att erbjuda, och jag hade ju fått det första jobbet om jag hade fått ut min legitimation, så nu ha delar det mest om att vänja sig med tanken att jag med största sannolikhet måste flytta. :P fast för rätt jobb så är det verkligen inga problem för min del. :D och skulle det råka bli Gbg jag hamnar i så blir inte jag ledsen för det om jag säger så. ;)

Nej, nu ska jag be en stilla bön för att min mat kommer snart innan jag hinner svälta ihjäl! ;D

Puss på er godingar! :)

(Det funkade!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0