Härlig dag!

Hej alla! Ville bara säga att jag hade en superbra dag igår (bortsett från att jag fick ta bussen hem. Jo men tack SJ!!! *Morr*) och intervjun gick jättebra. Fast jag vet ju såklart inte om dom väljer mig än, men dom var supertrevliga och det kändes som om vi fick bra kontakt. :) tyvärr har jag ju ett "handikapp" med att jag inte fått ut min legitimation än. Så det är i så fall det som kan stjälpa mig... :P

Men jag är så glad att jag fick träffa dom ändå. :) och jag tror faktiskt att jag har en ganska bra chans att få jobbet, trots det. :)

Annars så har jag haft en väldigt bra dag idag också. Dock sov jag dåligt inatt, men jag träffade ändå Line på en fika och mys vid lunch, så vi spenderade några timmar tillsammans. Det blev fika, fönstershopping, en glass vid älven och självklart en massa prat! så det var jättekul! :D Och sen när hon åkt hem igen så började jag laga mat åt mig och syrran, för hon ville kika förbi innan hon fortsatte till Stockholm. :) så nu har vi ätit och haft syskonmys! Jag gjorde iordning ungsrostade rotfrukter, lax och en kall sås gjord på turkisk yoghurt och lingonsylt (ASGOTT!!). Efteråt bjöd jag på chokladpudding med grädde, för att få lite extra guldkant på det hela. :) så jag tror hon blev riktigt nöjd! :)

Imorgon ska jag träffa farmor så vi kan åka en tur med båtbussen. :) egentligen skulle jag till Falun imorgon, men det blev flyttat till fredag för dom ville att jag ska få träffa enhetschefen. :) sen ska jag försöka hinna med att både städa och träna imorgon, för nu behöver jag få ordning på torpet. I dubbel bemärkelse! :D

Hoppas allt är bra med er också godingar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0