Min BFF <3

Den här veckan har varit tuff. Men samtidigt väldigt bra! Det har varit kämpigt, stressande, tråkigt och fruktansvärt jobbigt. Samtidigt har det varit stärkande på något konstigt sätt, och jag har kommit till insikt gällande vissa saker, sett saker ut nya perspektiv och fått skratta otroligt mycket. Det känns som om jag har åkt en känslomässig berg-och-dalbana, men tack vare min underbara familj, vänner och min fina sambo så känner jag mig redo för nya utmaningar. :)

Fast idag får bli en återhämtningsdag. En dag där jag ska hämta krafter. :) och äta chips. ;D haha!

Nu ska jag fortsätta att bara ta hand om mig själv. Men innan jag gör det så vill jag bara säga hur fantastisk min underbara vän Emelie är. Hon är en vän utan dess like, och jag älskar verkligen den människan. Jag är så tacksam för att jag har henne som vän, och jag kommer nog aldrig kunna beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig.

Jag hoppas genuint att ni alla har en sån vän i ert liv, även fast jag misstänker att det är få förunnat då hon verkligen är "one of a kind". <3 Ta hand om er godingar. ;)

(Min älskade BFF med vackra lilla Saga, även kallad "Mosters älskling") <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0