Sliiiiten

Jag är såååå trött! :/ jag tappade energin totalt när jag duschat efter jobbet. :P men jag cyklade ändå dit och hem, jobbade, och har städat lite. Så jag är nöjd! Plus att jag fick åter igen ett samtal om jobbintervju, så det är ju positivt! :D så det kanske blir en tur för mig till Gbg på måndag. ;) roligt va? :D och jobbet verkar verkligen jättespännande så håll tummarna för mig! :P fast det var väldigt roligt när jag berättade för mamma och pappa om jobbet. Båda reagerade knappt, och när jag påpekade deras avsaknad av reaktion så svarade dom helt enkelt: "jo, men vi är inte förvånade Jeanette. Vi är inte det minsta oroliga för dig och din framtid". Tydligen ser dom det inte som en fråga OM jag får jobb, utan när och vem det blir som har turen att få mig. <3 är dom inte gulliga så säg?! :D

Nu ska jag tvinga mig själv att vara vaken en stund till så jag slipper skämmas över att gå och lägga mig. ;) har jag tur så slipper jag bli väckt imorgon OCKSÅ av grannens pojk. Killen har väckt mig två dagar nu vid 04-05 på morgonen av att han står och skriker som en galning och bankar i tak och golv. :/ händer det en gång till måste jag nog ta och prata med dom, för det är inte rimligt att pojken ska få stå och skrika och bete sig dumt i en halvtimme när klockan inte ens är 6 på morgonen. Jag kan stå ut med mycket, men där går gränsen.

Men nu ska jag sluta vara bitter. ;) jag hämtar förövrigt ut min glossybox igår. :) den verkar skitbra! :D lovar att skriva när jag testat produkterna. ;) men jag bjuder på en sneak peak såklart. ;)

Hoppas allt är bra med er godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0