6år av kärlek

Söndag kväll igen. :P vilket innebär att Marcus åter igen är på väg till jobbet, och jag sitter här hemma ensam. :/ fast jag måste ändå säga att jag är väldigt nöjd. Trots att jag har varit sjuk så har vi haft en riktigt bra helg tillsammans. :) jobbet gick bra i fredags, och kvällen blev bra. :) 

Igår på kvällen var jag såpass pigg att jag orkade bli med Marcus ut på en kvällspromenad i alla fall, och idag har vi varit ute och kollat på skyltsöndagen. :) vi har även myst till det och julpyntat här hemma, vilket jag blev supernöjd med. :) Marcus har verkligen varit extra underbar den senaste tiden, så jag känner mig så lyckligt lottad som har honom. <3 

På tal om Marcus, så firar vi förövrigt 6 år tillsammans idag. :) och precis som alla andra så har vi haft perioder där det varit tuffare än vanligt, men jag kan ärligt säga att jag älskar den killen mer än vad jag någonsin trodde var möjligt. :) och som det är nu så har vi det bättre än någonsin. Vilket får mig att känna att framtiden ser väldigt ljus ut för oss. :) och det ska verkligen bli spännande att se vad som väntar runt hörnet. ;) 

Nu ska jag bara se till att få ut min examen och få ett bra jobb, så känns det som om jag har det mesta i mitt liv på det torra sen. ;) 

Ha en bra vecka nu godingar! :D 


Säsongens första saffranslängd dagen till ära ;)


Det årliga kortet från kära "svärmor" :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0