Catching fire

Eftersom jag fortfarande är sjuk (inte för att jag förstår hur det kan vara möjligt), så kommer jag bara dra lite snabbt vad som hänt. ;) 

Jag har skrivit en massa på mitt examensarbete, och även om jag har mycket kvar så känns det som om det börjar rulla på bra nu. :) jag var även inne på ett möte med min handledare så det kändes bra! :) så i mitten på januari så kommer jag presentera mitt arbete, vilket mer eller mindre innebär att jag är färdig med allt vad skolan heter!! Iiiihhh!!  Så sjukt spännande! :D fast jag kommer få slita ganska ordentligt innan dess. Fast det är det värt. ;) 

Och trots att jag hade ganska dåligt med tid den här veckan, så hade jag bokat in en fika med min fina vän Anna, och eftersom vi knappt sett varandra på flera år så kunde jag inte ställa in. Vilket jag är väldigt glad över att jag inte gjorde! Vi hade verkligen en supermysig stund tillsammans, och jag trivs verkligen i hennes sällskap. :) fast resten av kvällen låg jag bara i soffan med huvudvärk, så då hände det inte så mycket mer. :/ 

Igår kväll var jag och snutten på bio. :) vi såg som tidigare nämt nya Hunger Games filmen, och jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt! :D ska bli spännande att se vad som händer i nästa film. :) 

Idag har det åter igen varit soffläge som gällt för min del. :/ verkar som om jag blir lite sämre varje gång jag går utanför dörren. :( men men. Nån gång blir jag ju frisk, och hela nästa vecka är det jobb som gäller så då MÅSTE jag må bra. :P 
Hoppas i alla fall att ni mår bra, och att ni får en riktigt bra helg. ;)

Lite lördagshumor ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0