Gullunge

Såg den här übersöta videon på instagram, och jag kunde inte låte bli att dela med mig av den!
'
'
Såhär föreställer jag mig att Marcus var när han var bebis. Nog för att han fortfarande är min bebis, men när han var liten då, om man säger så. ;)
'
Jag kan verkligen se den där videon om och om igen, och jag skrattar lika mycket varje gång. :D 
'
BTW så har jag fixat biljetter till filmen "The Hunger games; Catching fire" på fredag! :D Ska bli så otroligt roligt att se den!! Hoppas bara det inte händer något med Marcus jobb, så han kommer för sent. :/ Fast då får jag väl helt enkelt se den själv då, för jag SKA se den! :D 
'
Yeeeey! :D
'
Nu ska jag skriva mer på mitt exjobb! :D Och sen ska jag hämta ut min glossybox och ett paket från Asos. :D 
'
Hoppas att ni får en riktigt bra dag. <3
'
'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0