Gyoza

Hur kan det vara möjligt att jag fortfarande är sjuk?! :/ vart har mitt immunförsvar tagit vägen egentligen?! Macrophages: activate!! 

Börjar bli väldigt tröttsamt det här. Jag vill träna och ha energi, men istället så hostar jag, har huvudvärk och sover skitdåligt eftersom jag har för ont i halsen för att sova. :/ och gårdagen började med att jag vaknade av världens hostattack, varpå jag började blöda näsblod utav bara helsike. yeeeey liksom!! 

Så idag fick jag ställa in jobbet och bara vara hemma. Eller jag har skrivit på exjobbet istället. Men det är svårt att fokusera när huvudet är som en gammal potatissäck. Men jag orkade ändå laga iordning hemmagjorda dumplings (gyoza) idag, och det blev superbra! :) fast degen räckte inte till så det blev 16 st asiatiska köttbullar också. ;) 

Min lunch 





Lite oreda får man räkna med när det lagas mat. ;) 



Jag gjorde för övrigt iordning en riktigt god avokado milkshake igår! :D god och nyttig! :) 


Kanske är därför jag inte sover om nätterna?! ;D måste vara nån som är vääääldigt förtjust i mig i så fall med tanke på hur lite jag får sova... 




Nu ska jag fortsätta dola med mitt (läs: kolla på tv).  ;D

Hoppas att allt är bra med er godingar! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0