Update

Hej alla glada! :D

Jag lever, även om det är otroligt fullt upp just nu. :/ därav mitt bristande engagemang här på bloggen. :P men Marcus kom hem helgen innan jul, och stannar tills efter min födelsedag. :) så det är riktigt mysigt! :D skönt när vi ändå får lite mer tid tillsammans. :) 

Annars så har jag jobbat, skrivit på mitt exjobb och längtat efter träningen. :P tyvärr måste jag prioritera just nu, eftersom jag ska upp och prestera mitt arbete i mitten av januari. Förutsatt att jag hinner färdig vill säga. :P så därför lägger jag allt fokus på det nu. Arbetet är det sista jag gör i skolan, och då är det värt att skippa det mesta av träningen. För ärligt talat; vem fasen skulle välja att ha en lite mer tränad kropp över universitetsutbildning?! :D så även om jag saknar träningen, så vet jag att jag kan alltid träna sen. Och bara jag får min examen så ligger framtiden vid mina fötter. Då lägger jag hellre på mig ett par kilo, och får mitt drömjobb, än att ha ett lågavlönat jobb som jag inte trivs med. :P 

Annars så var julen riktigt bra, även om jag lyckades skära mig på ett ägg (?!)... ;D HUR liksom?! :P haha, så jäkla klantigt... Men i alla fall! :P 

Vi har våra traditioner när det gäller jul, och dom traditionerna gör att det är min favorithelg. :) jag älskar att umgås med min underbara familj (då intäknat farmor, mormor, min morbror med familj och Marcus). :) plus att jag blev ordentligt bortskämd med alla julklappar jag fick. Jag måste ha varit sjukt snäll det här året. ;) 

Jag önskar att jag kunde berätta allt som hänt, men det finns varken tid eller ork. :P 

Hoppas allt är bra med er i alla fall, och har ni möjlighet så skicka över lite energi, så tar jag mer än gärna emot det! ;) imorgon vankas återigen jobb, men det är även sista dagen jag gör på ett tag, så det känns helt okej. ;) 

Puss på er godingar, och GOTT NYTT ÅR, om vi inte hörs av innan dess. ;) 

Kanske inte riktigt så illa än, även fast det känns så ibland. ;)


Gårdagens supergoda mat. Ryggbiff, klyftpotatis, gröna bönor och gorgonzolasås <3


Smygtränade igår... ;) 60 min cardio fick det bli. 


Jag och Marcus. ;)

Fick en ny mössa av farmor. :) 


Älskling <3


Mina julklappar från Marcus. Presentkort på soda för klippning och färgning, ett pannband, en superfin Nike-tröja och ett par underbara träningsbyxor från better bodies. SÅÅÅ SNYGGA!! :D 


Trött men glad tjej. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0