Väntande

Måndag igen! :P Och jag håller på att vänta ihjäl mig på min tidiga julklapp som (enligt uppgifter) ska anlända idag! Fast än så länge så har jag inte hört nåt... :/ 

Annars så har helgen fått på tok för fort. :( jag hann somna innan Marcus kom hem i fredags, sen julshoppade vi på lördagen, åt pizza och somnade i soffan. ;) fast vi kompenserade genom att gå en långpromenad vid skutberget. ;) dock var det jäkligt halt, men vi hade roligt ändå! ;D 

Igår skulle jag plugga, men istället fick jag lov att bli med Marcus till Karlskoga där han köpte en jättefin ny bil. :) och eftersom Marcus ändå skulle åka till Oskarshamn, så åkte han med den nya bilen direkt från Karlskoga, så då fick jag ta den gamla bilen hem. Mindre skoj! Jag kör ju såpass sällan, sen var bilen fullastad, så det var inte direkt roligt att köra hem då. Och det regnade. Och var mörkt. Vilket inte hjälper. ;P men hem kom jag! :D 

Idag har jag jobbat (var konstigt nog ganska lugnt idag, trots att det var måndag), sen har jag diskat, bytt sängkläder, tvättat en massa kläder och bytt handdukar och städat lite. Just för att jag väntar på mitt paket, och om jag är upptagen med annat så minskar risken att jag somnar i en hög på golvet. ;D 

Åååh vad jag hoppas att dom kommer snart!!! :D 

Ha en bra kväll godingar. <3


Julmys deluxe


Stämmer oförskämt bra! 


Såhär känns det nu... Måste få komma igång ordentligt snart igen, utan att immunförsvaret får damp... 



En kollega hade bakat supergulliga minimuffins och bjöd på idag. :) i frostingen hade hon krossat pepparkakor, så det var supergott! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0