Biokemi

Idag har jag haft tenta i biokemi. Och det kändes ganska bra! men som vanligt så är jag helt slut nu... :P Ingen sömn inatt, så jag fick sova en stund när jag kom hem. När jag vaknade så såg jag att jag hade blivit inbokad på jobb imorgon. Alltså måste jag plugga mer redan idag, istället för att ta det imorgon. Ingen ro ingen vila! ;)

Efter tentan försökte jag få tag på resultatet från förra tentan, men jag fick inte tag på läraren. :/ sen fixade jag med annat, köpte med mig en sallad med varmrökt lax hem, och drog hem. Direkt jag kom hem la jag mig och vilade och när jag vaknade laddade jag som fasen med energi i form av både tentabränsle och min sallad. Göttigt! :D

Men nu är jag alltså helt slut. Tvn får bli mitt sällskap ikväll eftersom jag redan pluggat lite för idag. :)

Hoppas allt är bra med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0