Black rock grill

Igår var en riktigt slappardag för min del. :P jag gjorde inte speciellt mycket bortsett från att plugga, och sen lagade jag och Marcus lite mat. :P Marcus var sugen på chili con carne så vi slängde ihop en väldigt god variant med grön paprika i. Dock skulle Marcus fixa riset, så det slutade i nån sorts överkokt, men ändå "al dente", variant av smaklöst ris. :P haha! Enligt honom så var det mitt fel för att jag distraherade honom, men det första han gjorde var att hälla i riset i kallt vatten. Sen började han försöka koka upp det. Sen stormkokade han det. Slutligen hällde han på en halvliter kallt vatten på allt. :P lyckligtvis gick det att rädda någorlunda, samt att min chili vägde upp det hela, så det blev väldigt gott ändå. ;)

Sen på kvällen drog vi ut på en dejtkväll. :) vi åkte till nya via appia och åt på deras black rock grill. Så. Jäkla. Gott!! :D

Jag höll seriöst på att äta ihjäl mig! :D mycket god mat, och härligt sällskap. :) efter maten åkte vi ut och sladdade lite, och tom jag testade att sladda lite. Jag är verkligen inte bra på det, men jag lyckades nästan ett par gånger ändå. ;) annars snurrade jag mest. :P

Idag håller vi på och förbereder inför veckan. :) det ska tvättas, dammsugas, handlas mat, lagas mat, tränas och mysas. ;) som tur är så kommer Marcus hem igen på torsdag så det känns väldigt bra. :) nej, nu måste jag återgå till mitt! ;)

Hoppas att ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0