Boxas

Nu har jag verkligen gjort mig förtjänt av fredagsmys! :D jag har nämligen precis kommit hem från ett härligt pulshöjande träningspass på SATS. :) tyvärr hade jag inte pulsklockan på mig när jag körde, men jag är väldigt säker på att jag har förbränt över 1000kcal idag! :D

Som vanligt gick jag både dit och hem, och då ser jag till att få upp pulsen genom att gå i ett högt tempo. Sen när jag kom fram så sprang jag först 15 min sprintintervaller, där man växlar mellan att gå/jogga och sen springa fort lika länge. :) direkt efteråt så sprang jag i ett relativt högt tempo i 15 min. När jag var färdig med det, så varvade jag ner lite och sen körde jag crossfit, där jag körde 3 cykler direkt efter varandra med ingen vila mellan övningarna. Övningarna var 30 sekunder långa och dom övningarna jag körde var:

*marklyft med pull
*armhävningar mot bosuboll
*dips
*planka mot pilatesboll med "gnugg"

Sen körde jag 30 jabbar på en sandsäck (15 på varje arm) direkt följt av 40 höga knän. Det körde jag i 5 set utan vila mellan seten och sen avslutade jag med magträning. :)

Så nu är jag härligt trött, och ska hoppa in i duschen. Därefter ska jag plugga lite till (har pluggat större delen av dagen). Sen ska jag se på några serier och kanske nån film. ;) Marcus är uppe i Hagfors, så jag vet inte hur länge han blir borta. :/ dock får jag snosa på honom resten av helgen, plus att vi hade det väldigt mysigt igår, så jag ska inte klaga. ;)

Igår när han kom hem så åkte vi iväg och handlade mat och sen hade vi en riktigt mysig kväll. :) vi gjorde inte så mycket, men vi gosade som bara den, vilket är underbart det med. :) vi hade ju inte setts på ett tag nu, så jag kunde knappt hålla mig tills han kom hem. Jag gick runt och flinade hela dagen för jag visste att min goding skulle komma hem. ;)

Men så är det när man är kär! :D

Nu väntar duschen och en förhoppningsvis fortsatt bra helg. ;)

Hoppas allt är bra med er godingar!

(Nedan är en bild på en supergod "energidryck" gjord på en färskpressad apelsin, saft från en lime och en halv citron och sen fyller man på med vatten) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0