Härliga kramar

Jag är så trött nu!! :P är man inte van att jobba, samt har sabbat sömnen rejält en natt så tar det verkligen på krafterna! :/ men det har varit väldigt roligt ändå! :)

Både igår och idag fick jag jobba med riktigt gulliga människor, och även vänner till mig. Vilket är så otroligt skoj! :) jag fick två bamsekramar från två vänner/kollegor igår, och även en idag, för jag hade inte sett dom på länge. :) och dom var verkligen glada att se mig. :D Och jag dem såklart! ;D så det var riktigt mysigt. ;) sen blev jag bjuden på semletårta, fick massor av komplimanger från patienter, och hade en allmänt väldigt bra dag. :)

Ända tills jag fick reda på att jag inte klarat tentan jag gjorde för några veckor sen...

Jag fick världens chock! Jag trodde verkligen att jag klarat den, men icke! :/ jag ska hämta ut tentan, för att se vad som gick fel, för jag var helt säker på att jag fixat den. Någonstans känns det som om han förväxlat min tenta med nån annans, fast det är säkert mitt ego som talar. ;P

Å andra sidan ska jag se saken på den positiva sidan: jag får en chans att göra om den om ett par veckor (1/3). Så jag slipper vänta en halv evighet tills den går igen. :P

Igår när jag kom hem var jag helt slut, men jag lyckades städa lite här hemma, göra egna proteinbars från monas recept (www.monasblogg.se), och kom i säng i ganska bra tid ändå. :) dock upptäckte jag att mina händer åldrats 100 år och börjat spricka lite överallt för dom var torra som sand i Sahara! :O så jag har haft på fet kräm hela natten och dagen och dom ser fortfarande ut som skräp, men så blir det väl när man tvättar händerna hundra gånger på en dag och spritar av dom hela tiden. ;)

Idag hade jag också en bra dag, där jag hjälpte till att lära upp en BMA-student, så det var roligt! Hon fick även lov att testa att ta blodprov på mig, eftersom jag är väldigt lättstucken, och det gick som väntat bra. Och hon uppskattade det verkligen, plus att jag fick en chans att kolla upp mina blodvärden. ;) och allt såg tipp-topp ut! ;) Awesome! Efter jobbet kom pappa förbi med två stora burkar med räkor (kääääärlek!!), och jag fick en chans att krama på min älskade pappselipapps. :) tråkigt nog hade han lite bråttom, men det var skönt att se honom i alla fall. :) jag hade gärna träffat mamma också, men hon klippte sig då. Oh, well. ;)

Efter att pappa åkt kom Emelie förbi för bästismys. :) vi köpte pizza (så nu är jag törstig som fasen!), hyrde film och köpte lite godis. :) filmen vi såg hette "drive" med Ryan gosling och som vi fattade det så var det en actionfilm.

Aahh men ellerhur!... :P

Skitkonstig film, och totalt sa dom nog 10 meningar. Så den rekommenderar jag faktiskt INTE! :P

Nu ska fröken Ljunggren sova! Jag längtar efter min säng nu så ni anar inte. :)

Hoppas allt är bra med er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0