House

Min kropp känns som bly nu... Efter ett riktigt hårt pass igår, samt ett grymt bra pass med min PT Susanna idag så är kroppen helt färdig. :P men på ett skönt sätt!

Passet vi körde idag var stenhårt och inriktat på cirkelträning som väntat. ;) jag fick köra armhävningar mot bosuboll, thrusters, slag mot mitsar (boxades med handskar) höga knän mm. Det var skitroligt och pulshöjande som bara den! Fast det bästa tyckte jag ändå var när vi var färdiga, för hon sa att hon var grymt imponerad av mig, vilket såklart värmer. :) hon sa att dom flesta orkar inte ens köra 45 min på den intensiteten vi körde, men vi körde i en timme. Så klapp på axeln där! ;D

Sen måste jag erkänna att det kändes helt underbart att få slå på något idag. Jag har varit på väldigt dåligt humör hela dagen, så jag fick göra av med en massa energi och frustrationer där. :) så för alla er som har en dålig dag, få iväg på ett box-pass och slå skiten ut nåt så ska du se att du mår bättre sen. ;)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Är ju inne i en pluggperiod nu, så allt fokus ligger på det och träningen nu. :/ roligare har jag haft kan jag ju säga, men som pappa sa: "Oavsett så ska det göras. Vare sig nu eller senare. Men gör du det nu så slipper du tänka på det sen i alla fall"

Han är så klok min kära far. ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på "House". Jag har inte följt serien tidigare, utan bara sett nåt avsnitt här och där, men jag tycker den är väldigt bra ändå! Hugh Laurie är ju så frän! :D

Och för den som är nyfiken så har jag ätit tonfisksallad idag, gjort en grymt god proteinshake på: proteinpulver, en banan, mjölk, havregryn, saft från en citron, lite jordnötssmör och lite frysta hallon. Asgott! Sen efter träningen åt jag ungsstekt lax, potatis, gurka, paprika och en kall hjortronsås. Så det har varit en väldigt bra matdag! :D

Hoppas allt är bra med er snuttisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0