Prickar överallt!!

Jag är trött, kroppen värker efter dom senaste dagarnas träning och huvudet känns tungt. :P men i det stora hela så har det varit en väldigt bra dag. :) jag har fått massor saker gjorda, varit till universitet och pluggat i flera timmar och nu bara njuter jag av att sitta under min underbara filt och njuta. ;)

Mer än så bli det inte idag. :) jag har min vilodag idag, och imorgon blir det en tur till universitetet igen för mer pluggande och ännu viktigare: MARCUS KOMMER HEM IMORGON!!! :D

Jag håller verkligen på att längta ihjäl mig efter honom nu. Men imorgon får jag gosa med min älskling igen. <3

Ha en mysig kväll godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0