Ryggpass

Nu sitter jag och myser i soffan efter en härlig dusch och en god tonfisksallad som jag lagade iordning igår. :) fast jag känner mig väldigt trött nu. :/ hela den här veckan har jag haft huvudvärk till och ifrån, varit seg och orkeslös och känt mig ganska hängig rent ut sagt. :/ men jag har ändå försökt göra det jag kan för att få lite energi, men det ha varit tungt den här veckan. Problemet är bara att jag vet inte varför?! :/ sen har jag ju haft väldigt roligt vissa tillfällen också. :) som när jag och Emelie träffades. :) men jag hoppas verkligen att det bara är nån bieffekt av min dåliga sömn den här veckan, så jag inte håller på att bli sjuk... :( på tal om emelie förresten, eftersom dom valt att göra det officiellt nu, så kan jag ÄNTLIGEN berätta att JAG SKA BLI MOSTER!!! Eller, inte moster på riktigt för Marielle är alltså INTE med barn vad jag vet, utan det är Emelie och Henke som ska få en liten bebis!! :D dom var iväg på ultraljud häromdagen, och jag har längtat efter att få berätta det för er! :) jag är verkligen jätteglad för deras skull, och jag tror det kommer bli väldigt bra för dom. :)

Så grattis till er åter igen, även fast jag sagt det hur många gånger som helst redan. ;)

Så häromdagen var jag och Emelie alltså vid barnens hus på deras barnmässa och Emelie köpte lite saker. :) dock valde jag att inte skriva nåt om det här, för det var ju inte officiellt än. :)

Igår hände inte sådär jättemycket skoj. Blev mest plugg och andra dumheter, men sen tog jag det lugnt på kvällen efter att jag gått en liten promenad samt handlat lite. :)

Idag har jag tränat på sats med Mona. Eller jag fick åka med henne dit och hem, men vi körde lite olika pass. :P Helst hade jag velat springa, men jag har haft ordentlig träningsvärk i hela benen och rumpan så det fick bli 10 min crosstrainer, en ganska hårt ryggpass, axlar och biceps samt mage. :) så jag förbrände 600kcal på en timme, och då tog jag det ändå relativt lugnt emellanåt. :) så det är jag ganska nöjd med ändå! :)

Nu ska jag åter igen läsa artiklar (suuuuck), sen är det tänkt att jag ska träffa Mona och hjälpa henne lite med matte. :)

Jag bör kanske påpeka förövrigt att det inte är tänkt att jag ska ha luggen framme sådär som jag hade på bilden i förra inlägget, utan den ska vara delad på mitten, delad till sidan eller lite busigt spretig. :) inte rak alltså. ;)

Ha en mysig kväll godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0