Sommarjobb

Ännu en dag till ända, och ska jag vara ärlig så har den här dagen varit tuff. :( jag sov hyfsat bra inatt, men jag låg ändå och vred på mig länge innan klockan ringde för jag var rädd att jag skulle försova mig. :/ så jag var skittrött idag, men tog mig ändå iväg på föreläsning. Den var väldigt intressant och jag tjänade på att vara där, så jag var stolt över mig själv. :) efteråt träffade jag Sandra, så jag skrev ut lite gamla tentor och sen drog vi in till stan och åt lunch. :) riktigt mysigt, och vi åt vid nya via appia så maten var som väntat kanonbra! Jag tog lammfärsbiffar med svampsås och potatis och tog en massa sallad till. :) men jag minns knappt när jag åt så god potatis sist! :D rekommenderas varmt vill jag lova! :)

Sen drog jag hem, och innan jag hann kliva på bussen hann jag bli helt genomfrusen och skittrött, så jag satte på mig tjocka kläder, varma sockor, TVÅ filtar och frös ändå som en hund när jag kom hem. :( till råge på det så var jag så otroligt trött så inte ens en stor kopp te kunde pigga upp mig. Men efter en halvtimmes powernap så var det bara att packa väskan och cykla bort till sats där jag träffade min pt. Jag borde kanske ha stannat hemma, men jag längtade så efter det där passet så jag kunde inte låta bli. :P hon hade planerat ett riktigt hårt och tufft pass åt mig, men kroppen svek mig idag. :( noll kraft, noll kondis och noll motivation. Viljan fanns, men det var för mycket för mig idag. :( Vilket hon såklart märkte, så även om jag tog ut mig så gott jag kunde, så var det långt ifrån vad jag brukar orka med. :( när vi var färdiga så värkte lungorna rejält och jag hostade som fasen. :/ jag hoppas bara det inte är min tur att bli sjuk nu!!... :(

Nu är jag i alla fall nyduschad och har ätit mat. :) fast jag fryser fortfarande. :( egentligen borde jag vara riktigt glad idag för jag blev erbjuden sommarjobb :/ egentligen hade jag hoppats på att få jobb på CSK, men chefen på primärvårdslabben "stal mig" så att säga. ;P så jag har ekonomin säkrad i sommar i alla fall, och det var inga problem för mig att vara ledig när vi ska till Kalifornien. ;P vilket var ett krav från min sida, för den resan är redan spikad. :)

Så det blir återigen en sommar på primärvårdslabben, och jag ska inte klaga. :) jag har tydligen fått väldigt bra respons från alla ställen jag varit på, och dom har inte kunnat säga nåt negativt om mig, så jag var lite för värdefull för att dom skulle släppa iväg mig till klinisk kemi eller liknande. ;D vilket såklart värmer själen! :) sen frågade jag om det fanns nån chans att jag kunde börja jobba tidigare, vilket jag med största sannolikhet kunde göra så det känns också bra. :P och visst hade det varit kul om jag kunde fått chansen att göra nåt nytt och utvecklas mer som BMA så vet jag att det kommer bli en väldigt bra sommar ändå.

Nu ska jag lägga mig och be en stilla bön att jag mår bra imorgon så jag kan träna igen. <3

Ha en mysig kväll snuttisar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0