Coyote ugly

Idag är det nostalgi! Bläddrade mellan kanalerna förut och upptäckte att dom visade coyote ugly idag! Jag kan nog inte beskriva med ord hur kär jag var i Adam garcia som spelar Kevin. :P han var min drömkille på högstadiet. :D och visst ser han ganska bra ut, men det är väl tur att smaken ändras med åren. ;P nu är jag sambo med världens snyggaste kille, och kunde inte vara lyckligare! :) eller jo, jag hade faktiskt varit liiite lyckligare om jag redan fått ut min examen, hade ett bra jobb, en bil och höll på att packa inför en romantisk 3 veckors semester på nån paradisö med Marcus. ;D

Men man kan inte få allt. ;)

Sen måste jag erkänna att jag sörjer julen lite. :( allt gick så fort, så det känns som om jag inte riktigt hann med att njuta av det hela. :( och nu håller jag på att städa bort alla julsakerna, vilket gör det så definitivt att den här säsongen är över. Fast nu kan man ju börja se fram emot ljusare tider, med vårkänslor, blommor, lukter och annat härligt. :) och huxflux så är det sommar så man kan mysa och sola. :) och då ska vi iväg till Kalifornien så jag borde inte klaga. ;)

Idag har jag i alla fall städat lite, lagat mat, pluggat, varit ut på powerwalk i en timme, pantat flaskor och handlat. Men det blev ingen tenta för min del. :( att det ska vara så jäkla svårt att hitta en grafräknare?! Oh well...

Nu är det bara att ladda för organisk kemi. ;)

Jag har även läst ett förslag från karlstad kommun gällande ombyggnation av sundsta. Får hoppas att det blir bra, men jag gillar ändå att det är fränt och fint här, så jag hoppas dom inte ändrar för mycket. :( det positiva är ändå att dom verkar leta idéer så att sundstatjärn håller en bra badkvalitet hela sommaren. För som det är nu så är det ständigt problem med algblomning under sommaren, och det är ju lite trist. :/ så tummen upp om dom lyckas fixa det! :)

Nu ska jag äta kvällsmat och ladda inför morgondagens crosstrainingspass. :)

Hoppas att allt är bra med er godingar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0