Faster

Ligger här i hemma i soffan under en filt och bara väntar på att få lägga mig. :P både jag och Marcus somnade i soffan efter att vi ätit lunch, vilket var otroligt skönt! :) jag somnar alltid så gott när jag får ligga och krama på min älskling. :) dock var det inte så bra för min nacke, för nu är musklerna rejält stela! ;P fast det var det värt. ;)

Senare på kvällen tog jag en powerwalk på 1 timme och sen körde jag plankan när jag kom hem. Strax över 600kcal blev det och ett nytt rekord på plankan på 3 min och 30 sekunder, vilket jag känner mig väldigt nöjd med. :)

Efter att jag duschat gjorde vi hemmagjorda hamburgare med en god sallad till. :) när vi var mätta och belåtna tänkte jag skämma bort min älskling lite, så jag bjöd på en ordentligt helkroppsmassage med olja och hela paketet. :) kan säga att han kände sig något bortskämd sen! ;P men det förtjänade han nu. :) han jobbar och sliter och han skämmer onekligen bort mig med allt han kan, så det känns bra att få visa lite uppskattning tillbaka. :)

Sen såg vi i alla fall på en film som hette "Faster". Marcus hade hört att den skulle vara bra, men jag tyckte nog att den var lite väl "ytlig" eller vad man nu ska säga. :/ det blev liksom inget större djup i filmen. Men den var rätt okej ändå. :) Marcus gillade den i alla fall! ;)

Nu ska jag äntligen få borsta tänderna och hoppa i säng. :) sov gott sötnosar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0