Fin tröja!

Igår var jag till min underbara Emelie på myskväll. :) vi såg på filmen the raven och åt mat tillsammans. :) det var lika mysigt som det brukar, och filmen var väldigt bra. :) min älskade Emelie är helt enkelt bäst! <3

Idag har jag letat artiklar, tvättat, diskat, lagat mat, planerat en massa och pratat i telefon. :) på kvällen fick jag ett snabbesök av min fantastiska pappa som hade med sig en träningstopp till mig och ett par nya träningsbyxor som han och mamma köpt till mig. :) byxorna är från les mills, och tröjan är från Nike, men har ett tryck på baksidan där det står les mills. :) så jag är supernöjd! :D

Jag skulle kunna skriva väldigt mycket mer, men eftersom jag precis pratat med min kära svärmor i nästan 1tim och 45 min så ska jag ta mig nåt att äta nu, för jag svälter snart ihjäl. :P

Hoppas allt är bra med en snuttisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0