Gladiatorerna

Idag har jag inte mått bra. :( huvudvärk, svettningar, illamående och yrsel och känt mig väldigt klen. :( fast snutten var så snäll så han fixade mat, så förhoppningsvis piggnar jag till sen bara kroppen hinner ta upp lite näringsämnen. Jag har försökt dricka en hel del i alla fall. :/

Fast trots att jag mått dåligt idag så orkade jag ändå städa bort julen helt. Bitterljuvt, men nu slipper jag skämmas i alla fall! :D

Snart ska Marcus hem till en kompis så jag ska vara ensam hemma. Tråkigt för min del, men jag förstår honom. :P han kommer nog ha det roligare hemma hos Henrik än hemma med en klen och tråkig flickvän. ;) som tur är kan jag ligga och kolla på gladiatorerna och vara taggad. :D det är helt galet hur påverkad jag blir när jag ser nåt sånt där!! :P en kompis till mig tyckte att jag körde söka in till programmet (skulle dock behöva att ligga i hårdträning innan, men ändå! :P), men när jag inte ens kan se det på TV utan att bli helt tokig, hur fasen skulle det då bli om jag var med som utmanare?! :D nej nej nej...

På tal om gladiatorerna... Jag fick veta idag att Marcus är kusinbarn till gladiatorn "Spirit", AKA Sara Bäckman. :D och vet ni inte vem hon är så kan jag ju informera om att hon är världsmästare i armbrytning på BÅDA armarna. Så sjukt duktig tjej! Och tränad som bara den. :)

Alltså generna som Marcus har från sin pappas sida av familjen är overkliga. Inte konstigt att han har så jäkla lätt för att träna upp sig. ;) men då vann ju hans pappa junior-SM guld i body building också. :P

Nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv som inte har nån världsmästare i min närmaste släkt. ;)

Hoppas ni får en bra kväll! ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0