KEGAOO

Nej jag är inte full, eller har fått spontan dyslexi. ;) jag har gjort tentamen nu i organisk kemi, KEGAOO. :) därav titeln. ;) hur gick det då?

Ärligt talat så tror jag att det gick ganska bra, så jag håller tummarna för att jag är godkänd i alla fall. :) men sen vet jag att det var 3 uppgifter som inte gick så jäkla bra, men har jag bara skrapat ihop nåt poäng där så får jag vara nöjd ändå. :) och skulle det ha gått åt helsike så har jag en chans att göra om den om lite mer än en månad, så jag känner mig ganska lugn ändå. ;)

Igår kväll var det ganska lugnt. :) Rosanna och jag pluggade lite tillsammans och gav varandra tips om vad vi visste var viktigt. :) och det är jag glad för, för hon hjälpte mig med ett par saker som kom på tentan sen så jag hade väldigt stor hjälp av det hon sagt. :) men sen åt vi pizza och bara umgicks. :) sen la vi oss ganska tidigt, så jag har fått sova ganska bra i alla fall. :P Marcus snarkade ganska rejält, men det var väldigt skönt att ha honom bredvid mig ändå. :)

Det var väldigt roligt att träffa Rosanna, och jag är nöjd över att ha gjort tentan. :) och det fina vädret bidrar såklart också till att jag känner mig glad och nöjd. :)

Så nu ska jag äta lunch och sen ska jag bara ta det lugnt. :) ska försöka dra iväg och träna ikväll, annars får det bli en powerwalk. :)

Grattis förresten till min älskade syster som tar examen idag! Jag är så stolt över min lilla aspirant. <3

Ha en mysig dag snuttisar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0