Lugg

Ja då har man lugg igen för första gången på typ en evighet! :D fast det är en väldigt lång lugg ändå, så jag ser lite rolig ut nu tycker jag för jag har inte vant mig än. :P i mina ögon så tycker jag att jag ser ut som en karaktär från Charlies änglar. :D men det blir nog bra. ;) det har ju inte ens gått en dag, så jag vänjer mig säkert. :)

Igår la jag pluggandet på hyllan och städade lägenheten istället. Jag mår inte bra när det är stökigt här hemma så igår kunde jag inte hålla mig. :P sen på kvällen kom min favoritgumma Emelie förbi och så åkte vi till McDonalds där jag köpte en mellan cola light och en liten ostburgare. Så jag var verkligen vild! ;) haha nej då, jag hade ätit ett par timmar tidigare så jag var inte så hungrig, så jag var mest bara sällskap. :) men efter så hade vi lite extra tid, så Emelie bjöd mig på en liten glass också. Mysigt! :) efteråt var vi iväg på lite ärenden och handlade lite så det var verkligen jättemysigt. :) Emelie köpte ett par saker, men inte jag. ;) bortsett från mat vill säga då. ;)

Idag har jag tagit tag i pluggandet igen, men jag har även varit iväg och klippt mig som sagt. Dessutom har jag promenerat 7 km och kört ett hårdpass på gymmet. :) idag körde jag benen stenhårt och sen körde jag armhävningar mot en bosu-boll samt triceps och magträning. :)

Så när jag gick hem såg det nog ut som om jag var full. :P men så blir det när man knappt har kontroll på benen! ;D så nu har jag ätit lite, och ska hoppa in i duschen. Fast först tänkte jag skriva lite här så ni vet att jag lever. ;)
Igår fick jag förresten min glossybox också! :D jag fick en kajalpenna, hårspray, tandkräm, nagelbandskräm och ansiktswipes. :) så vi får se hur dom funkar! ;) dock var nog det här den sämsta boxen jag fått hittills. Men så blir det väl ibland! ;)

Förövrigt så är jag PMSig som ett as och saknar Marcus på tok för mycket nu. :( fick jag önska mig vad som helst nu så skulle jag bara vilja snosa ner mig i soffan med min älskling liggandes bakom mig och bara gosa. :( men jag får vänta en vecka till. Vilket kanske är bra när humöret är som ett flipperspel! ;D fast jag är kanske inte så arg som det låter (har dock idiotförklarat betydligt fler människor på Tv än vad jag brukar), men däremot så är jag superkänslig! :P fort det händer nåt liiiiite gulligt eller jag ser nåt sött så blir jag blödig som fasen! Vilket är otroligt pinsamt för sån är jag verkligen inte i vanliga fall. Jag är t.o.m värre än mamma! :P snart gråter jag väl bara nån tittar på mig... ;P haha

Nu ska jag duuuuuuuuschaaaaa!

Hoppas att allt är bra med er!!

/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0