Orka?

Ligger här hemma och gäspar under en filt. :/ jag har varit seg hela dagen, för jag var smart nog att försova mig imorse. :( så istället för att åka in till universitetet och leta artiklar så har jag suttit hemma och läst ett par artiklar som jag redan har. :) men jag blev ännu tröttare när jag läst dom, så nu försöker jag få upp energin såpass att jag orkar gå ut på en springtur sen, eller åtminstone ett powerwalk. :/

Problemet när man sitter hemma och ska plugga är dock att det är väldigt lätt att hitta på massa andra "viktiga" saker som man hellre vill göra. Som att kolla på nyinkomna kläder. ;) när jag och Emelie gick på stan sist så såg jag en skitfin tröja på Vila, men jag provade den aldrig, för jag visste att OM tröjan skulle sitta bra skulle jag aldrig kunna hålla mig från att köpa den. :P problemet är bara att nu sitter jag och suktar efter den där tröjan! Så jag måste nog testa den till helgen... ;) frågan är bara vilken färg jag vill ha i så fall? :P jag vill ha den svarta eller den i beige. Vilken gillar ni bäst? :)

Sen hittade jag en bild på khloek.com, på Khloe Kardashian och hennes man, Lamar. Jag skulle så sjukt gärna vilja ha en sån bild på Marcus, som den på Lamar upp till vänster, samt en på oss två tillsammans. :) tror det skulle bli väldigt bra! :) men det kommer nog bli vääääldigt många bilder på oss när vi åker till USA med min familj. ;) pappa är ju grym på att ta bilder så. ;)

I brist på roliga saker under dagen, så bjuder jag på några bilder istället. ;) bilden på en kopp är på mitt te som jag drack igår. Det är ett örtte med riktiga bär, som ger både härlig smak och färg. Tråkigt att dom satt till maltodextrin bara... :(

Åååh jag måste verkligen ta mig ut snart... :(

Puss på er godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0