Panerad rödspätta

Nu är jag mätt i magen vill jag lova! :D har precis ätit middag som bestod av kokt potatis, panerad rödspätta (som jag gjort själv såklart! ;P), gurka och citron serverat med tzatziki. :) jag glömde köpa dill, så jag tänkte att tzatziki skulle fungera lika bra, och jag hade rätt. ;) det var supergott! :D det enda negativa är att jag stekte dom sista bitarna på lite för hög värme, och fläkten i köket är skitdålig så det är rök i halva lägenheten nu. :P hade det varit bättre väder ute så hade jag kunnat öppna ett fönster, men nu är det bara att gilla läget. :/ ibland önskar jag att vi bodde i hus, eller att vi köpt en lägenhet istället för att bo i en hyresrätt, så man kunde fixa som man ville. Speciellt i köket och i badrummet! Min dröm är att bo i ett fint hus med en pool och ett stort, fräscht och öppet kök, med nya vitvaror. För allt blir så mycket roligare om man är i bra miljö, och ett bra kök gör all skillnad i världen. Vi har inte ens en diskmaskin eller ett ordentligt matbord här hemma, för vi får liksom inte plats med det. :/ ändå har vi en 3,5:a som vi båda gillar väldigt mycket. Men det skulle vara skönt att ha nåt eget, om ni förstår vad jag menar? Fast förhoppningsvis så kan den bilden bli en realitet hyfsat snart. :) Bara jag får ett jobb och börjar tjäna lite pengar så är det inte helt omöjligt i alla fall. ;)


Annars idag så har jag inte gjort så mycket mer än att plugga. :) egentligen skulle jag ja varit iväg på ett pass med min PT, men efter en väldigt jobbig natt med magproblem och nästintill ingen sömn så fick jag lova att ställa in. :( så idag fick bli min vilodag.

Nu ska jag bara mysa resten av kvällen och ta det lugnt. :) tänkte kanske springa iväg och handla lite småsaker sen. :)

Hoppas att ni haft en bra dag. :)

/Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0