Råkostsallad

4 km löpning, magträning där jag stod i plankan på pilatesboll i 2 min 45 sekunder (pilatsebollen gör det jobbigare), 75 armhävningar (på tå såklart!), och lite annat smått och gott (t.ex explosiva utfall) fick det bli som träning idag. :) efteråt blev det en proteinshake, en omelett gjord på 3 ägg, paprika, gurka och en grymt god råkostsallad som jag gjorde tidigare idag. Mums säger jag bara! :D fast omelett är inte min favoriträtt direkt. :P

Men det är väldigt bra att variera kosten, och det var ett tag sen jag åt ägg. :P nu har jag pratat lite med Marcus. Han var trött stackaren, så vi kunde inte prata så länge. Men jag blir så glad när jag får höra hans röst. Ibland kan jag inte riktigt greppa hur otroligt mycket jag älskar den killen! :D Missförstå mig rätt, han kan driva mig till vansinne ibland, men han är verkligen min prins. <3 ;) i mina ögon finns det ingen finare eller charmigare. :) men det är väl så när man är kär! ;P

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Imorgon är det slutspurt inför tentan! ;) dvs om jag hittar en miniräknare annars är jag ganska körd. :P

För er som vill göra en egen råkostsallad så kan ni göra såhär:

Riv vitkål, morötter och äpple i en skål. Man kan bestämma själv hur mycket man vill ha av dom olika ingredienserna. ;) sen hade jag på färskpressad citronjuice, olivolja och italiensk salladskrydda. :) skitgott! Tycker man att det blir lite för syrligt kan man söta med lite stevia, eller liiiiiiite socker. Men det blir väldigt gott utan! :D blanda sedan väl och servera till i stort sett vad som helst. Gott OCH nyttigt! :)

Sov gott godingar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0