Ribs

Jag hatar söndagar av en enkel anledning: Marcus åker iväg på jobb... :(

Gårdagen var ganska dryg. Jag drog iväg och tränade, men kände redan på vägen dit att jag inte mådde helt hundra. Fast jag tänkte att det skulle bli bättre bara jag kom igång. Men efter att ha kört benövningar så kände jag mig yr, lite illamående och skakis. :( då tänkte jag att det kanske berodde på att jag druckit för dåligt, så jag försökte dricka mer. Men ju fler övningar jag gjorde desto mer kände jag att jag blev sämre, så det slutade med att Marcus fick komma och hämta upp mig. :( egentligen tänkte jag åka hem med Mona, för hon var också där och tränade. :) fast hon hade ganska mycket kvar att köra, och jag tyckte inte att hon skulle behöva vänta på mig. men jag är väldigt glad över att hon och jag hann ses en liten sväng i alla fall. :) väl hemma låg jag i fosterställning på golvet i säkert en halvtimme innan jag kom in i duschen (jag var inte så svett så det kändes okej)... Efter en ipren, en dusch och rena kläder så mådde jag lite bättre dock. :)

Sen hjälpte det att jag fick i mig lite mat också. ;) igår blev det fläskfilé med potatisgratäng samt en sallad. :) mycket gott! ;D men jag vet fortfarande inte vad allt berodde på?! :/ men det har känts bättre idag, så det är väl ingen idé att spekulera för mycket, men jag hade både ätit, sovit och druckit bra, så det borde inte ha varit nåt sånt. Oh well! ;)

Efter det så hände det inte så mycket. :P vi kollade på intervjun med Lance Armstrong, och såg sen på nån dålig film. Marcus la sig lite tidigare än mig och började snarka så högt, så ett tag funderade jag på om jag skulle sova i gästrummet så jag skulle få lite ro under natten. Men jag älskar vår säng lite för mycket, så jag kröp ner hos honom ändå tillslut. :) och jag lyckades sova ganska bra tro det eller ej! :P idag har jag inte gjort så mycket mer än prata i telefon, handlat mat, ätit revbensspjäll och myst här hemma. :)

Men det kanske var precis det min kropp behövde? :) mina benhinnor har värkt som fasen hela dagen, så hade det inte varit för det så hade jag nog tagit en liten promenad, men annars är jag nöjd med dagen. ;P ibland måste man ta en dag eller två och bara varva ner. Släppa alla måsten och bara slappna av. :)

Men nu är jag alltså ensam hemma. :( Marcus drog strax innan 20, och jag längtar redan tills han kommer hem igen. :P sen längtar jag såklart till vår brunchdejt på lördag. ;) tror han kommer bli hur nöjd som helst! :D jag blev det i alla fall. ;)

Ha en trevlig kväll godingar, och har ni era älsklingar hemma så passa på att krama lite extra på dom innan nästa vecka drar igång. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0