Sockerchock

Oooh crap! Jag fick årets sockerchock förut!! :D kombinationen stor kopp te, en apelsin och ett par kakor gjorde att min kropp fick fnatt. :P huvudvärk, magen fick damp och min energi gick från att vara som en durecellkanin till att vara som en gammal säck potatis. ;)

Annars så gör jag allt jag kan för att förhala mitt pluggande. ;) som nu tex. Jag skulle kunna sitta och kika på det sista på föreläsningen, men istället kom jag på att det var suuuuuperviktigt att jag skrev nåt här. ;P egentligen har jag inte så mycket väsentligt att säga, bortsett från syrrans hysteriskt roliga fyllesamtal till mig igår. :P fast jag fick mig ett gott skratt både igår och idag, och det är ju alltid bra! :D på ett vis önskar jag att jag hade spelat in henne när hon höll på, men det kanske är lite elakt? ;) jag kan ju även säga att tack vare gårdagens härliga promenad så har jag för tillfället 11 tår. :P sexigt värre, men enligt mamma ska jag bara låta det vara för annars blir det bara värre, så jag får stå ut med min extratå. :)

Snart kommer snutten hem från jobbet, och senare ikväll kommer Rosanna hit. :) hon ska också göra tenta imorgon, så hon får sova här så hon kan åka direkt till Uppsala när vi är färdiga utan att behöva åka hem mellan. :) jag vet. Jag är så sjukt snäll! ;)

Till helgen blir det hårdträning som gäller! ;P jag ska försöka köra åtminstone ett konditionspass och två styrketräningspass. :) egentligen hade jag velat träna idag också, men jag fick prioritera pluggandet. :(

Men det blir väl så dagen innan tentan. :P

Antagligen hinner jag inte skriva mer idag, men jag skriver säkert nåt imorgon. ;)

Hoppas att allt är bra med er snuttisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0