Uppror

Min mage hatar mig... Jag vet inte när han/hon bestämde sig för att göra revolt mot resten av kroppen, men tidvis är det rent ut sagt krig! :/ den här helgen har det varit så. Oavsett vad/hur/när jag äter så får magen damp. :P men speciellt om jag ätit nåt onyttigt. Som idag när det blev några kakor, kaffe machiato och tårta. :/ tur att det inte blir så ofta bara!! ;D

Vi åkte ju som sagt till Munkfors idag, men tyvärr kunde inte farmor komma. :( men mormor, mamma, pappa, Marcus, jag, Tommy (morbror), Ann (frugan), Jonathan (kusin) och Noah (kusin) kom och firade mig ändå. :) och det betydde otroligt mycket för mig. :)

Mormor fixade både tårta och två sorters kakor till mig, så det enda jag behövde göra var att köpa glass till Noah, lite kakor och nåt att dricka. Gööööött! :D tårtan jag ville ha är en marängtårta med smörkräm, grädde och bär. :) så jäkla god!! :D

Efter många skratt och ett mycket trevligt samtal från min kära faster så fick vi dra oss hemåt igen. :) när vi ändå var ute så handlade vi på maxi. :) när vi kom hem åt vi grillad kyckling med sallad och jag hade tsatziki till. Jag åt en bit kycklingbröstfilé, resten åt Marcus... :D han är hungrig min lilla goding! :D sen lagade jag iordning fläskpannkaka där Marcus tog 4/5 till matlådor men jag fick en liiiiten bit i alla fall! ;D nu har Marcus åkt och jag känner mig halvdöd. Huvudet värker och magen bråkar. :/

Så nu orkar jag inte skriva mer. :) ska bara ta det lugnt resten av kvällen, för imorgon är det hårda puckar igen! :D den här veckan ska jag äntligen få träna igen efter en veckas lågintensiv träning, och det ska pluggas som fasen! ;)

Hoppas ni haft en bra helg snuttisar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0