Äntligen!

Hej alla glada! :) idag har varit en sån där härlig dag. :) det började med att jag hade fått ett meddelande på Facebook som fick mig på väldigt bra humör, även om jag först blev väldigt förvånad. :P sen hittade jag mot alla odds läppglanset jag tappade bort igår, så det var kul! Plus att det har varit ganska lite med patienter idag, vilket har varit både positivt och negativt. Positivt för då kan man ägna mer tid åt varje patient, men negativt för det kan bli lite drygt ibland när det inte finns nåt att göra. :P

Men det bästa var nog när jag kom till stan, för då drog jag direkt till sats, där jag körde mitt första pass på skitlänge. :P jag var inställd på att det skulle bli en katastrof, men istället sprang jag 30 min (och det kändes bra!!), sen körde jag ett ben-, axel- och magpass. :) när jag var färdig var det bara att traska hem, laga mat (majsgryta, suuuupregott och lätt!) och sen slänga sig i duschen. :) och nu är det nog dags att hoppa i sängen. :) dagarna går fort när det är fullt upp! ;)

Vi får väl se om jag orkar ta mig ur sängen imorgon... ;D

Puss på er godingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0