Hotel majestic

God morgon folket! :D fast för er så är det väl eftermiddag. :P tänkte bara säga att vi är framme i san Francisco och vi har det bra. :) vi landade 23.30 igår (Svensk tid) och tog oss in mot stan och hotellet vi bor på. Hotellet är bra, även om det inte är nåt lyxhotell. :P Jag har sovit som en stock inatt, och vaknade kl 06 (vår tid), så nu väntar jag på att alla andra ska vakna till. :) igår gjorde vi inte så mycket mer än att gå ut och äta på ett klassiskt hamburgerhak och sen göra en tur på "the liqueur store", där vi köpte vatten osv. :) Marielle hittade även "svedka" vodka, som skulle vara svensk vodka, och små glasburkar som det stod "moonshine" på. :P haha!

Vädret är ganska kyligt, och just nu är det ganska molnigt, men förhoppningsvis blir det bättre sen. :) idag ska vi ut och turista, så jag längtar som fasen! :)

Hoppas att allt är bra med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0