Jeanette x 2

Nu har sista veckan på Grums VC påbörjats! :D nog för att jag kommer att sakna alla där, men fasen vad skönt det ska bli att få lite semester. :) och jag håller på att längta ihjäl mig till resan! :D jag kollade på vädret, och det verkar bli kanonbra. :) så jag kommer faktiskt inte packa ett enda par jeans! :P

Bara klänningar och shorts för min del. ;)

Dagen har annars gått bra. :P det gick väldigt bra att jobba med "den andra" Jeanette, och vi kom bra överens. :) sen har vi haft det ganska lugnt idag, så det var skönt. :) åtminstone var det bra, för då hann jag kolla på andra saker. ;)

Sen har jag inte gjort så mycket. :P kände mest att jag behövde en lugn kväll, så nu har jag ätit kvällsmat och ska smart hoppa i duschen innan det är läggdags. Det blev inte många timmars sömn inatt, så jag vill gärna få sova ut ikväll. Men jag måste ändå erkänna att det känns sjukt att veta att det bara är några få dagar kvar innan vi beger oss till Arlanda för att sedan flyga till San Francisco via London. :D wiiiiie!

Ha en bra kväll nu godingar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0