Lake havasu

Nu ligger jag i sängen på quality hotel vid lake havasu och väntar på att få hoppa in i duschen för jag vill lägga mig ASAP! :P vi har haft en kanonbra dag, och vi har sett massor av san Diego (fantastiskt fin stad btw), ätit frukost på IHOP (såååå gott!!) och sen badade vi och solade en stund innan vi begav oss mot Joshua tree park. Pappa tyckte det var superhäftigt, men jag var inte lika imponerad. :P Efter det körde vi till hotellet, så vi kom precis fram. :P kl är snart 00.00 och det är säkert 38 grader ute. Det är så otroligt varmt så man tror knappt att det är sant! Hela den här dagen har varit varm, och det har inte varit ett moln på himlen. :) så vi har det bra vill jag lova. ;)

Återkommer framöver när vi kommer till vegas. ;)

Kram på er godingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0