Måndag 1/7

Kan det verkligen stämma att det redan är juli? Ärligt alltså?! Vad hände?! :O känns som om jag missat hur mycket som helst... :P fast det betyder ju bara att USA-resan närmar sig med stormsteg. ;D spännande!! :)

Sist jag skrev skulle ju jag och Rosanna ut. :) egentligen skulle Rosanna ha kommit till mig på fredagen, men hon blev sjuk, så hon behövde få stanna hemma en extra dag. Fast sen hörde bag inte så mycket mer, så jag trodde hon var för sjuk för att komma. Fast när jag var på väg in till stan för att möta upp Line på en fika så berättade hon att hon var på väg. :) så Rosanna mötte upp oss i stan, så vi myste lite. :) efteråt gick vi hem till mig där vi pratade och hade det superbra. :) vi drog även iväg och handlade massa god mat, så vi åt grillad kyckling med ungsrostad potatis, sallad och en sweet chilisås och till efterrätt åt vi färska jordgubbar med glass. Självklart tog vi ett par cider till det. ;) För Rosanna hade bestämt att vi skulle ut, trots att hon var sjuk. Det är en riktig trooper det! :D

När vi drog ut hamnade vi på Harrys uteservering där jag såg några jag kände. :) där tog vi ett par drinkar innan vi sprang på lite andra trevliga människor. Egentligen hade vi tänkt dra hem tidigt, men vi hade för roligt. :) och jag är så glad för att Rosanna tog sig tid att komma hit! <3

Dagen efter var jag skittrött och väldigt seg. Men jag lyckades ändå åka iväg och handla mat, samt hämta ut min glossybox (fick en superbra box nu!!!) och laga iordning matlådor. :) så jag var nöjd! :D

Idag har jag jobbat som vanligt, och det har gått ganska bra. :) blev lite drygt på eftermiddagen, men hellre det än att man ska behöva stressa ihjäl sig. Lagom är bäst som det heter. ;)

Nu ska jag diska innan jag ska duscha och mysa ner mig i soffan. :) det behöver jag efter den här helgen. :P

Ha en trevlig vecka godingar! Själv kommer jag ha fullt upp... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0