San Diego

Heeeej igen! :)

Ursäkta att jag inte har skrivit, men som jag misstänkte så finns det varken tid eller lust att skriva när man är ute på en sån här upplevelse. :P

Men vi har det superbra! :D vädret varierar en hel del bara, men än så länge är det bra. :)

Hittills har vi sett: golden gate bron, alcatraz, fishermans warf, pier 33/39, lombard street, golden gate park, six sisters, ashbury heights, kyrkan där Marilyn Monroe tog sina bröllopsbilder (och kyrkan ligger på adressen 666, haha!), city hall i san Francisco, big sur, santa cruz, elefantsälar, santa barbra, camarillo premium outlet (160 outletbutiker, bl.a. Levis, Michael kors, Armani mm), walk of fame, Beverly hills, rodeo drive, Beverly wilshire, spindelmannen (haha!!), chinese theatre , Hollywood, santa Monica, venice beach, golds gym, muscle beach, viper room, Hollywood skylten, san Diego, sea world mm. Och jag har klappat delfiner och en av dom blev tydligen ganska förtjust i mig för han började tugga på min hand. :P vilket gjorde mig överlycklig! ;D så vi har det så jäkla bra så det är knappt sant! :) vissa boenden har varit sisådär, men det andra hotellet i L.A var skitbra (vi bodde på sheraton), och idag sover vi på best Western i san Diego. :)

Imorgon ska vi kika mer i stan, innan vi drar till Joshua tree park, lake havasu, hoover dammen osv. På tisdag blir det två nätter i Las vegas, och efter det blir det Grand canyon och death valley innan bilen går mot san Francisco igen och hemfärden. :)

Dom roligare bilderna kommer sen! :) Hoppas allt är bra med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0