Sista lisa-dagen

Idag har jag gjort sista arbetspasset med Lisa! Och även om det är skönt att jag snart får semester, så måste jag erkänna att jag kommer sakna att jobbade henne. Hon är en otroligt duktig BMA och jag känner att jag har lärt mig mycket av henne, trots att jag redan har ganska mycket erfarenhet inom primärvården själv. :P fast det är en sak jag ändå älskar med mitt yrkesval. Det finns allt möjlighet att utvecklas och förbättras. :) vissa människor trivs i sin slentrian, men jag är inte en av dom. :P Jag vill alltid lära mig nya saker och bli så bra som jag någonsin kan bli. Jag kommer aldrig att se mig själv som fullärd, för det tror jag inte att det är möjligt att bli.

Annars så har det varit ganska bra ändå. :) jag har slutat lite tidigare den här veckan, så igår passade jag på att gå förbi Ekolea och handla lite saker, vilket slutade med att jag fick en fin liten goodiebag! Riktigt roligt med extra saker, plus att det var en av sakerna på min 100-lista, så nu kan jag glatt bocka av den punkten. :) Efter min mini-shoppingtur så gick jag till SATS där jag körde en timmes konditionsträning innan jag begav mig hemåt. :) det var riktigt härligt att få springa av sig lite, och ännu bättre när jag förbrände över 650 kcal. :)

När jag kom hem från träningen gjorde jag iordning lite mat så jag kunde fylla på energin, samtidigt som jag tvättade lite. Jag ska ju iväg på intervju till Göteborg imorgon, och då är det bra om jag har kläder att sätta på mig! ;P plus att det är skönt om det mesta är fixat innan vi drar till USA. :) bara 10 dagar kvar innan vi åker nu!!!! :D ååååh vad kul det ska bli!!! :D

Så nu vet ni. :)

Hoppas att allt är bra med er, och att ni inte smälter bort i värmen. ;)

Puss på er godingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0